Küsimused kõigile vastustele

Ma alustan praegu sellest, et ma olen selle postituse kirjutamiseks tunde EKI Keelenõuandlas ringi luuranud, et mitte ennast jalamaid lolliks teha ja kui siin on sellest hoolimata ikkagi midagi grammatiliselt valesti läinud, siis kahjuks jääb see lihtsalt mu IQ taha.

Kellelgi ei võta blogi alustamine nii kaua aega kui minul, selles võite kindel olla. Ma tahtsin hakata kirjutama kroonikat kõigist oma seiklustest ja ettevõtmistest Berliinis, aga seda võimalikult ausalt ja kaasahaaravalt, sest mind on surmani ära tüüdanud kõik need lihtsakoelised ”Kust osta Berliinis tatart” ja ”Soodustused õpilaspiletiga” postitused. Kas keegi palun ütleks, kust saab parimaid kanelbullar’eid, milline Topshop on kõige vähem ülerahvastatud ja kuidas mul õnnestuks koeraga Eestisse lennata? Kuidas S/U-bahni südametute piletikontrolöridest dementoritega sinapeale saada, kus on linna parim G&T ja places all the cool kids hang. Kas keegi palun saaks öelda?

EI. Ma pidin kõik pähklid Berliini kolides üksinda läbi närima: degusteerima lõpututes kogustes kohvi, et leida see ÕIGE blend ja hea vibega kohvik, kust hommikul asju ajama tuisates tops näpu vahele haarata; läbi tuuseldama rohkem jõululaatasid kui ma tunnistada julgen, et leida see ÜKS, kust glögile lisaks ka jõulutunde kaasa saab; raiskama aega kõige kahtlasemates linnaosades, et talendikaimate kohalike disainerite jälg üles võtta ja siplema paljude erinevate kinotoolide peal, et leida saal, kus klassikalise lähenemise asemel saab filmi vaatamiseks kaasa osta tassiga teed ja seda siis pehmete diivanite peal lösutades nautida. Saate nüüd aru, miks need klassikalised ”Karumsi kohukesi saab teisipäeviti osta xyz vene poodidest” näpunäited mind võidule ei viinud?

Berliin on minu jaoks alati maagiline koht olnud ja siia kolides ma teadsin, et ma ei taha mingil juhul lihtsalt ära manduda ja väikest halli elu elama hakata. Ma tahtsin põnevust ja seiklusi ja uusi huvitavaid inimesi. Ükskõik, mida, aga jumala eest mitte igavaid õhtuid Netflixi vaadates ja laiskasid nädalavahetusi päevad läbi kodu koristades.

Universum võttis mu palveid kuulda ja nalja hakkas saama, mitte kohe, vaid lausa otsekohe. Ma panen tulevikus kindlasti kirja seiklused piinarikastest juhtumistest keeltekoolis, oma esimesed läbikukkumised saksa keele praktiseerimisel sotsiaalsetes olukordades; lood sellest, kuidas ma peaagu esihamba kaotasin, ennast S-bahni trahvist välja keerutasin, bussiga sõites oma elu pärast kartma pidin ja elektrilöögi sain.

Ja siis muidugi mu absoluutsed lemmikud: parimad palad Ryanairiga koju ja tagasi lendamistest. Ma olen seda korduvalt öelnud, aga kui kõik muu elus ebaõnnestub, siis ma kavatsen kirjutada raamatu nendest värvikatest tegelastest, kellega mul on olnud au marsruudil Berlin-Riga-Berlin tutvuda ja kuidas mõned neist absurdsetest situatsioonidest on mind koguks eluks traumeerinud.

Ning kõigele eelnevale lisaks tulevad arutelule minu igapäevased ettevõtmised ja halinad, mis langevad kategooriatesse a) Elu on Seiklus/ Nalja Peab Saama, b) Rumalad Inimesed, c) Probleemid Veganina, d) Üldine Vastuvooluujumine ja e) Kas Midagi  Üldse Läheb Kunagi Plaanipäraselt?

Ma olen saanud enne selle blogi alustamist kaks nõuannet: ”Palun mõtle väga hoolikalt läbi, mida sa kirja panna otsustad” – selle peale ma ütleksin ainult, et johhaidii, kui ma hakkaksin kõiki oma mõtteid filtreerima ja looduspilte postitama, siis poleks kogu asjal üldse mingit mõtet.
”Sa pead olema valmis kriitikaks, sest paljud inimesed ei mõtle nagu sina” – kui ma olin umbes 12-aastane, siis mind narriti koolis päris hullusti, sest mulle meeldis roosa värv. Ma ei tahtnud selle pärast pikalt kurvastama jääda, ega narrijatel võidutseda lasta ning otsustasin siis vastupanuliikumisena edaspidi AINULT roosat kandma hakata. Sellest võib ainult järeldada, et juba 13 aastat tagasi olin ma üsna järjepidev oma rea ajaja, teiste kriitikast hoolimata.

Buckle up, see blogiseiklus tuleb kõike muud kui igav.

Leave a Reply

