Vinguviiuli neljapäev

Vahel inimesed küsivad minult, et politoloogia kraad ju käes, millal ma Eesti elu paremaks tegema tulen. Selle peale ma ei oskagi muud kosta, kui et Martin Repinski ja Yana Toomi-sugustest on saanud poliitikud, siis ma pole kindel, et ma tahaksin selle elukutsega mingit pistmist teha. Aga kui nende IQ ja haridustase on miinumumnõuded, et Eesti poliitikas jalg ukse vahele saada, siis mu vanaemal on kolm vahvat kassi Alma, Herbert ja Norbert, kellel on tagumine aeg oma eludega midagi kasulikku peale hakata.

Üks neist võiks Mailis Repsi ka välja vahetada, while we are at it.

_mg_1090_1

Leave a Reply

