Kuutõbine sõõrikusõltlane

Huh, milline veider nädal!

Kui ma peaksin valima ühe absoluutse tipphetke, siis selleks oli öö vastu neljapäeva, mil minust sai uneskõndija. Ma ei tea täpset terminoloogiat ja ma ei taha ennast siin ise diagnoosima hakata (”omg, I like, have such bad anxiety”), aga ma olen üsnagi kindel, et seep see oli.
Matkamise asemel panin ma rohkem rõhku vestlusele, mida ma häguselt mäletan, aga millele ma suuremalt jaolt just eneseväärikuse säilitamise eesmärgil mitte mõelda üritan.
Kõhedaks teeb asja see, et kõik see tsirkus leidis aset peale ”Juurdlust viivad läbi sensitiivid” innukat kaasaelamist, mis ma kardan, peab nüüd tulevikus vaatamata jääma, sest mu käsi on varemgi peale enda ”Selgeltnägijate tuleproovi” investeerimist halvasti käinud.
Tuleb välja, et pean oma liiskude juurde jääma ning ”Prooviabielule” keskendumisega piirduma.

Halbadest unenägudest ja öisest ringiuitamisest tingituna tuli mul sellel nädalal ka praktiliselt iga päev migreeni all kannatada. Peavalud on minu jaoks tegelikult igakevadine nähtus, aga sellest hoolimata lüpsin ma igat võimalust endast kannataja teha, seda siis nõnda palju kui olukord parasjagu lubas (”Adam, ole hea, tee vaevlevale tüdruksõbrale avokaadoleiba. Kas saaks ehk kohvi ka tuua?”).
Ja mitte ainult ei olnud see hea võimalus erinevatest ebameeldivatest tegevustest pääsemiseks (ei mingit pesutriikimist ega nõude pesemist) – see oli ideaalne ettekääne ka enda turgutamiseks!
Truth be told, ma olin tegelikult sellel konkreetsel juhul teel apteeki, aga nägin siis vaateaknal paari jalanõusid, mis  ma teadsin jalamaid, olid mu saatus (ma ei tahtnud siinkohal kirjutada: ”karjusid mu nime” või midagi muud lihtsakoelist, sest need ettekäänded olen paraku ma ära leierdanud)  ja peavalust hoolimata oli selge, et mul pole mõtet selle vastu isegi võitlema hakata.
Apteeki jäi üldse minemata.

Ma tahaks nüüd öelda, et ostusõltuvus on mu suurim deemon, aga kahjuks on vähemalt sama agressiivne ka mu (sellel nädalal eriti) kontrollimatu suhkru sisse vohamine.
Ja las ma ütlen ausalt: see on 100% suurim võitlus mu igapäevaelus. Peamisteks probleemideks on hetkel koogid ja sõõrikud. Viimased veidi vähem, sest lähim vegan variante pakkuv coffee shop Brammibal’s on korraliku metroosõidu kaugusel ja nädala sees pole mul ka parima tahtmise juures aega seda seiklus ette võtta. Mis aga puutub kookidesse, siis mõne minuti kaugusel kodust asub maailma kõige hubasem ja armsam kohvik, mis pakub täiesti taevalikku (te teate, et asi on tõsine, kui ma sellise omadussõna peale välja läinud olen) ploomi-kaneeli purukooki, mis on mu viimase aja allakäigu otsene põhjus.

Ma oleks soovinud ennast selles blogipostituses veidi intelligentsemana portreteerida, sest paraku jääb nüüd mulje, et ma olen uute jalavarjudega veidi ebastabiilne koogilembeline uneskõndija, aga ma päästan, mis päästa annab, öeldes, et ma võtan homme ette oma elu esimese hernesupiteo, mille pärast ma olen tegelikult lausa elevil.
Kui sellest peaks asja saama, siis võite kindel olla, et saate seda ka oma silmaga näha.

Aga enne asjalikuks köögikratiks hakkamist ootab mind ees Berliini burgerihooaja avamine Brammibal’s-is (mis on see sama coffee shop, mida ma kuskil eelpool mainisin). Et sinna pääseda, pidin ma piletite hankimiseks uue Paypal’i konto tegema (mis oli iseenesest üks korralik peavaluvõimend omaette) ja Adamile burgerivaliku kohta valetama (ta nagu põhimõtteliselt kardab kõike, mis on vegan), aga eesmärk pühitseb abinõu ning täna on see suupäev lõpuks käes!

Mina ”vastutustundetult raha tuulde loopimas” 

17102017_1606908885987681_247104508_n

Ma olen ausalt kõike muud kui selle (peaaegu pool aastat vana) pildiga rahul, aga ma tahtsin, et te saaksite sellest pühast koogilõigust vähemalt mingitki aimu – tadaaa (see väikene õnnetu kuubik pildi allosas). 

15595587_1489192794425958_756611634_o

Leave a Reply

