Kodus on parim ja ood Männile

Nagu te eilsest postitusest järeldada võisite, olen ma igasugused tervislikud eluviisid olude sunnil (sai ju Eesti Nokiale jälile jõutud) kõrvale heitma pidanud ning toitun hetkel peamiselt Oravakese kommidest.

Paraku aga polnud olemasolevad varud piisavad, et nädala lõpuni välja vedada ja seega tuli mul täna sammud Kalevi kommipoodi seada.
Kui ma peaksin seda poekest ennast kuidagi kirjeldama, siis ma ütleksin, et tegu on portaaliga nukralt halli Tartu ja kommiuniversumi vahel ning piisab mõneminutilisest läbitraavimisest, et päevale uus hoog sisse saada.
Ma läksin sinna kindla missiooniga korralik Oravakeste last kodumanu lohistada, aga avastasin siis oma suureks üllatuseks, et veganid on näiteks ka Mesikäpa vahvlid.
Loomulikult ei jäänud ka need siis ostmata – oma juba nagunii limiteeritud menüüga pole mõtet pirtsutama hakata – nii ei jõua üldse kusagile.
Ja kuigi ma pean ütlema, et pole suurim vahvlisõber ning kahtlen väga, et Hanuta’del siin planeedil mingit konkurentsi olla saab, olen ma olukorrale siiski avatud meelega lähendada otsutanud. Will keep you in the loop. 

Iroonia mõttes seadsin ma järgmisena sammud Stenströmsi, sest kas ühel inimesel üldse saab kunagi liiga palju triiksärke olla? (vastus on ”jah”, aga ma ei taha seda kuulda). Ma ei suutnud oma õnne uskuda, kui avastasin, et kolimise tõttu on kõik kaup hetkel -50%. No peab ikka ullike olema, kui sellist võimalust ei kasuta. Kahjuks selgus põhimõtteliselt kohe, et ainus triiksärk, mida ma otsekohe oma garderoobi uue lisana visualiseerima hakkasin, oli saadaval vaid suuruses 44.
Ma kordan: nelikümmend neli.
See on siis ei rohkem ega vähem kui viis numbrit suurem kui tarvis. Ma küll üritasin leppida tõsiasjaga, et võib-olla peab see särk siis ostmata jääma, aga kui te mind üldse tunnete, siis te teate ka, et mind on väga raske pidurdada, kui mu mõttetööd edendavad hammasrattad kord hoo sisse saanud on. Väikesed kohendamised rätsepa juures ja sellest triiksärgist alles saab mu selle kevade suurim lemmik.

Poodi sattusin ma loomulikult veel, sest kuis muidu, aga seda siis juba hoopis empsi korteri mööbeldamise eesmärgil. Loodetavasti kujuneb sellest üks põnev DIY projekt, mida ma teile tulevikus demonstreerida saan. Võib-olla pühendan sellele lausa ühe terve sissekande.

Ja nüüd mu tänase päeva lemmikosa juurde: lõunatamine mu armsa Männikesega Pahupidis. Päevakavas oli kõige salajasemate asjaajamiste lahkamine, millest (ma olen üsna kindel) iga teine ettevõtmine on suuremal või vähemal määral kriminaalselt karistatav (nali, me pole amatöörid).
Ilma sellel konfidentsiaalsel seigal pikemalt peatumata tahaksin ma ikkagi kasutada võimalust, et rääkida teile Männi olulisusest mu elus, sest ma võin 100% kindlusega öelda, et see blogi poleks üldse kunagi ilmavalgust näinudki, kui M mind ülima järjekindlusega end kokku võtma utsitanud poleks. Ta on nagu selle blogi ristiema ja moderaator korraga: hoiab asjadel silma peal ja teeb kindlaks, et ma noomitud saan, kui postitused aktsepteeritavate intervallidega ilmavalgust ei näe.
Selle kõige eest ma jään sulle elu lõpuni tänuvõlglaseks, kallis Männi!

”OK, teen kiire ülevaate tänasest päevast” kujunes ikkagi korralikuks 600-sõnaliseks postituseks – klassika.
Ma pean nüüd aga kahjuks selle sissekande veidi meelehetlikumal noodil kokku tõmbama: ma olen nimelt hakanud lootust kaotama, et kunagi üldse maitsepärmile küüned taha aetud saan. Kas ma närbun enne B12 puuduse kätte kui selleni jõuan? Kas keegi palun aitaks ligimest? Ma olen läbi tuuseldanud kõik tervisepoed Tartu kesklinnas ja tundub, et see on hetkel igal pool välja müüdud. Kui kellelgi on mõni back channel või muud trikid selle Püha Graali leidmiseks, siis ulatage mulle palun abikäsi, onju? Spasiiba! Dasvidaniya!

Mina suurus 44 särki investeerimas, Männiga Pahupidis köögiviljadel hea maitsta laskmas ja juustevalus emaga (tal täna ”juuksed valutasid”) uuel DIY ettevõtmisel sarvedest haaramas:

 

2 thoughts on “Kodus on parim ja ood Männile”

Leave a Reply

