Vegan brunch: pirukad! ehk tõrksa isa taltsutus

Ma ei suutnud oma õnne uskuda, kui ärkasin ning avastasin, et sellel laupäeval on aset leidmas midagi nii ägedat kui vegan brunch! Tartus! Menüüs on pirukad!

Kuna lõuna ise oli planeeritud pereettevõtmiseks, siis seekord ei pidanud ma isegi tarvilikuks mingisuguseid väikseid valgeid valesid tootma hakata ning tegin kohe teatavaks, et liha söömiseks ei lähe.
Selle peale arvas mu isa, et ta on nõus meiega moepärast kaasa tulema, aga tahab kindlasti hiljem ”korralikku normaalset praadi”.
See kompromiss sobis ning nii me siis sammud Möku/Genialistide Klubi poole seadsimegi.
(See sai rohkem moepärast nii sõnastatud, tegelikkus oli rohkem midagi sellist: ”pargi uksele nii lähedale kui kannatab.”)

Möku on minu arvates iseenesest nii hea energiaga koht ja kui ma nüüd mõtlen, siis ma ei kujutakski ette paremat atmosfääri laupäevaseks piruka brunchiks. DJ oli ideaalne finishing touch ja pirukate ootamiseks kulunud aeg sai sisustatud raamaturiiulis tuhlates.

Kui ma õigesti mäletan, siis menüüs oli valida nelja pirukavariandi vahel ning mõned neist osutusid nii põnevaks, et härra Uibu ka ise siiski degusteerima asuda otsustas.  Peedihummust küll sai alguses veidi võõristatud, aga peale esimest mälumisringi saadi sellega sinapeale ning lõppkokkuvõttes arvas ka tema, et ”kurat, tõesti maitsev”.

Ja nõnda see tõesti oligi. Meie suurimaks lemmikuks osutus sibulapirukas, mis oli tõesti täiesti utoopiliselt maitsev, aga ema kinnitas ka, et õunapirukas oli ”uskumatult hea”.

Vabandan nüüd, sest ma olen halvim toidupildistaja, aga ma kartsin, et see postitus pole suurem asi, kui mul visuaalseid tõendeid pakkuda pole.

(Ps! Veidi kõrvaline teema, aga suurimad tänud Agnele, kes aitas mul maitsepärmi rajalt maha võtta!)

Leave a Reply

