Kevadväsija nädalakokkuvõte

Aaah, ma juba rääkisin teile oma kevadväsimusest, aga mida te ei tea, on see, et vahepeal võttis see täiesti uued tuurid.

Jumal tänatud, muidugi, et Eestis, sest siin transporditi mulle hommikupuder ja -kohv praktiliselt voodisse ning mind ennast parematel päevadel ka V Spasse, mis tähendas peamiselt seda, et voodislamamise asemel sai siis hoopis saunalaval külili visata.

Okei, nali! Ma kargasin tegelikult hommikuti ikkagi vapralt ühes tööinimestega püsti ja toimetasin enda arvates üsnagi praktiliselt. Seda siis peamiselt remondirindel.
Mis on tegelikult muidugi omaette veidi tundlik teema, sest see pole mitte esimene kord, kui ma asja suurelt ette võtnud olen ning rohkem kui kord on juhtunud ka see, et minu kätetöö tulemusena on mõni ruum lausa elamiskõlbmatuks deklareeritud.

Kunagi ma ehk räägin teile loo, kuidas me Katriga vanaema majas kapitaalremonti tegema hakkasime, milliseks möödapanekuks see ettevõtmine osutus ning kuidas meil isegi aastaid hiljem seda unustada ei lasta.
See ei saa teile kindlasti mitte üllatusena tulla, aga selle läbikukkumiste saaga käigus tuli meil lisaks ehituspoodidele ka Võru haiglat külastada, sest sellised me kaks Uibut kord juba oleme. Soss-sepad. Ma ütlesin ”kaks”, sest ülejäänud kuuel on asjad kontrolli all.

Olles teile nüüd selle võrdluse toonud, võin ma kinnitada, et seekord läks veidi paremini ning ma tunnen, et ma olen remondineeduse ehk lausa maha pesnud. V Spa soolabasseinis siis võib-olla. Kui sa seda loed, Katri, siis tea, et ma olen nüüd sõiduvees ja kavatsen suvel terve Mõniste ümber projekteerida.

Mis puudutab muid ettevõtmisi Tartus, siis võite kindel olla, et nalja on vahepeal saanud rohkem kui rubla eest.

Ühel suvalisel esmaspäeva ennelõunal olin ma näiteks Ujula Konsumis Kadarbiku porgandimahla patrullimas, kui sain pragada, sest ühele hüsteerilisele poekülastajale jäi ette ostukäru, mis polnud tegelikult isegi minu (sest jumal teab, kuidas mulle meeldib süles igal võimalikul hetkel laialipudenevaid toidupüramiide kassani tarida). Sellest hoolimata kaotas ta enesevalitsuse ja pröökas ilma igasuguse halastuseta. Ma olin sellest äkkrünnakust üsna šokeeritud, sest mis peab kellegi elus nii halvasti läinud olema, et abituid kaasostlejaid nii terroriseerima ajendab, aga ma taastusin suhteliselt ruttu, sest kassasse jõudes nägin ma pealt ka ühte viksilt riietatud härrasmeest teda teenindavat müüjat Säästukaardiga viskamas ning järeldasin sellest, et ilmselt on nad mõlemad mõne Anonüümsete Ebameeldivate Inimeste kohtumise lõppedes sammud toidupoodi seadnud.
Nõmedalt käitumine on nii 1939.

Mis puudutab meeldivamaid sündmusi, siis vahepeal jõudsin ma peaagu kõik oma lõunad Pahupidis süüa, lõpuks ka kohvik Mandlit külastada, Gustavist Gastrost Othellot osta (saan nüüd sellest haibist aru) ning iga päev liitrite kaupa NOPRI kasemahla juua – seda ka siis, kui teise pokaalides loksus vein. NOPRI kasemahlast nii palju, et kõik, mis tuleb Võrumaalt, on iseenesestmõistetavalt püha, aga need märjukesed kuidagi eriti. ”Märjuke” on üks arhailine sõna, aga nii armas minu meelest.

Ma olen nüüd vahepeal Berliini tagasi jõudnud ja mõtlen juba hirmuga, et homme ei lähe ei Pahupidis aurutatud köögiviljade nosimiseks, NOPRI kasemahla rüüpamiseks, ega kurjade kaasmaalaste eest pakku pugemiseks, sest tegelikult võiks ju nii lausa elupäevade lõpuni elada. Mis mind aga üsnagi rõõmsaks teeb, on see, et Berliinis oli täna lausa 14 kraadi, mis on iseenesest ju puhas ulme, võttes arvesse, et Riias sadas hommikul lund, aga kui ma nüüd mõtlen, siis samas on see ka üsna mõttetu teema, millel jutukest veeretada, nii et siinkohal ma tõmban otsad kokku ja võtan puhkepositsiooni sisse, sest homme on The Green Market Berlin ja ma olen seda vähemalt kuu aega oodanud.
Võib öelda, et ma olen pigem elevil ja ei kavatse sinna mingil juhul uimerdama minna.

Kuulete minust seekord kindlasti enne kui nädala pärast, seda ma luban!

Jõudsin koju, leidsin eest närtsinud lilled ja loputasin naljapärast pool pakki Mesikäpa vahvleid kookosveega alla, sest love living on the edge. 

17548668_1635277099817526_1687528969_o

Leave a Reply

